Subject: FW: Riigitee 11312 km 2,29 Raasiku raudteejaama pargi ja reisi parkla
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 13:06:50 +0300

From: Kermo Alamaa <[email-masked]>
Sent: Friday, April 25, 2025 12:56 PM
To: Meelis Laanpere <[email-masked]>
Cc: Egle Meelind <[email-masked]>
Subject: Vs: Riigitee 11312 km 2,29 Raasiku raudteejaama pargi ja reisi
parkla

Tere

Sellisel juhul peab Töövõtja taotlema ER raudteemaal tööde teostamiseks
tööloa.

Tööluba tuleb taotleda  vastavalt aktsiaselts Eesti Raudtee juhatuse
otsusele nr 622/10.2 „AS Eesti Raudtee raudteemaal tööde teostamiseks ja
tööloa taotlemise ja väljastamise kord“ (kord ja tööloa taotlusvorm vt
www.evr.ee <http://www.evr.ee>  > Ärikliendile > Eeskirjad ja tasud).
Lisan siia juurde ka tööloa taotlusvormi. Seejuures märgin veel ära, et
tööde teostamisel ohustades raudtee ehitusgabariiti, peab tööde teostamise
ajal kohapeal viibima raudtee teemehaanik tase 4 või tase 5.

Kui vaegtööd on lõpetatud, siis palun kutsuda kohale meie esindaja Vitali
Hodorkin, e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Parimatega

Kermo Alamaa

osakonna juhataja

tehnilise dokumentatsiooni osakond

aktsiaselts Eesti Raudtee

Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn, Eesti

telefon  +372 5446 0476

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee

  _____

Saatja: Meelis Laanpere
Saadetud: reede, 25. aprill 2025 12:44
Adressaat: Kermo Alamaa
Koopia: Egle Meelind
Teema: RE: Riigitee 11312 km 2,29 Raasiku raudteejaama pargi ja reisi
parkla

HOIATUS!!!: Kiri saabus EVR väliselt saatjalt! Ole ettevaatlik kirjas
failide ja linkide avamisel!

Tere,

Töövõtja on meile lubanud, et vaegtööd tehakse hiljemalt 05.05.25.a.

Lugupidamisega,

Meelis Laanpere

Transpordiameti teehoiuteenistuse

Põhja osakonna

Ehituse üksuse

projektijuht

From: Kermo Alamaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 22, 2025 1:17 PM
To: Meelis Laanpere <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Elle Tamm
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Riigitee 11312 km 2,29 Raasiku raudteejaama pargi ja reisi
parkla

Tere

Kuna täna saime teada, et objektil on tööd lõppenud, siis tekkis
lisaküsimus, kas tööde lõppedes oli ka vastuvõtukomisjon? Kui oli, siis
miks ei kaasatud sellesse Eesti Raudteed?

Olles ise kohapeal käinud jäid mulle silma mõned puudused võrreldes meie
poolt kooskõlastatud projektiga. Nimelt on ülekäigukohtade eest puudu
braikivid ja kollased kontrastjooned (vt raudtee tehnokasutuseeskiri Lisa
4), kooskõlastatud joonised on manuses olevas kirjavahetuses. Samuti on
jäänud eemaldamata endise parklaala piire ja raudteemaale on jäänud
mingisugune materjali hunnik (omanik teadmata).

Jään ootama operatiivset tagasisidet ja orienteeruvat ajakava puuduste
likvideerimiseks.

Lisan mõned pildid:

Parimatega

Kermo Alamaa

osakonna juhataja

tehnilise dokumentatsiooni osakond

aktsiaselts Eesti Raudtee

Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn, Eesti

telefon  +372 5446 0476

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee

  _____

Saatja: Elle Tamm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 22. aprill 2025 11:09
Adressaat: Kermo Alamaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Koopia: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Meelis
Laanpere <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Riigitee 11312 km 2,29 Raasiku raudteejaama pargi ja reisi
parkla

HOIATUS!!!: Kiri saabus EVR väliselt saatjalt! Ole ettevaatlik kirjas
failide ja linkide avamisel!

Tere,

Objektil on tööd lõppenud. Kasutusluba riigiteedele ei anta.
Lisaküsimustes aitab vajadusel TRAM  ehituse projektijuht Meelis Laanpere.

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Transpordiamet

From: Kermo Alamaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 22, 2025 11:04 AM
To: Elle Tamm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; info
transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 11312 km 2,29 Raasiku raudteejaama pargi ja reisi parkla

Tere

Uurin olukorda seoses Raasiku raudteejaama pargi ja reisi parkla
ehitusega. Kas antud objektil on ehitustööd lõppenud ja kasutusluba
väljastatud?

Parimatega

Kermo Alamaa

osakonna juhataja

tehnilise dokumentatsiooni osakond

aktsiaselts Eesti Raudtee

Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn, Eesti

telefon  +372 5446 0476

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.